Tuesday, May 27, 2014

Cinkostárs

van valami kerülendő abban hogy e sorokra bólogass. most erre is bólogatsz. igen ez az! - gondolod. a lehető legritkábbat kerested. amit még senki sem vagy alig osztottak meg. az egyetlen érzést. a tettestársad. nem leszek az, ne ábrándozz rólam. egyszer odahánytam a szépművészeti sarkába. keresd meg azt a ritka helyet. állj elé, fotózd le magad polaroidra a hányásom két szárnya között, talán mennybemenetelsz, de még inkább vágysz a pokolba mert azt hiszed vágyak vezérelve élsz és h szabad vagy. nem tudom, én meg impotens lettem. vágyam egy anti-vágy: egy lányt akarok, koszosat, szerelmi bánatosat, olyat hogy ki nem gyógyul belőle, akinek mindegy bent vagyok a szobában vagy nemtudjahol és észre sem veszi hiányomat mert annyira szomorú. még inkább egyre később mennék csak haza h ne zavarjam. éjjel a villanykörte vakító udvarában csak ülnék mellette csöndben inkább távolabbról, zsibbadó lábbal elhallgatnám, de ha akarja szívesen bambulok ki az ablakon, a tükrözödő villanykörtét holdnak nézném és olyankor azt mond amit akar, nem lesz fültanú, csak egy jelenlévő aki megérti, akinél mintha meggyónta volna fájdalmát más lelkiismerete helyett (azt hiszi van ilyen), akinek mindegy hogy reggel ácsorgok az erkélyajtóablak előtt hogy kinyissam-e vagy sem, nem nyitom ki, minek kinek ide friss levegő. jó ez az állott, neki még ez is szerelme melegét idézi a meghitt hajnalokat most ott fekszik és sírdogál matrac-síromon. kezébe nyomok egy Müller Péter írást arról h elengedte szerelmét és éppen emiatt visszajött 5év múlva és ott maradt neki. tartósítom a lányt 5évre gondoltam reggel, otthagyom. hálás valahol hogy nem zaklatom, ki a faszt érdekel h eggyel több haldokló lélek-szám meg jól esik valakit rejtegetni a lakótárs elől, mintha lenne valami értelme annak hogy itt kúszok ebben a városban, zsebemben öngyújtó, újranemtölhető. piszok materialista lettem mint Rimbaud, este leitatom a lányt, meggyújtom a cigijét és megteszem neki: lelököm a tetőről. várva a hajnalt hogy elvigyenek, látom zuhanás közben a tekintetét, megbánta hogy erre kért. vagy csak azt hogy megtettem.



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.