Friday, July 25, 2014

One Flew Over the Cuckoo's Nest / száll a kakukk fészkére





Halkan voltam eddig, hogy ne zavarjam Ratched nővér.

de közben elromlottam
lett egy igazi biciklis barátom
aki nem mondta hogy éjjel firkáljam a falakat ahol régen féltem átbotorkálni a betont takaró bokrok között
elég elképzelhetetlen hogy egy ember csinálta de augusztus 12-éig nem mondhatok többet
addig én voltam
a repülőt is
én szállítom a fegyvereket is

leülöm
jó lesz ott ülni talán mellém telepedik pár moha
a csótányokkal már megbarátkoztam az első emeleten
van egy patkányom is tökbarátságos
kicsit fertőző


hogy nem lehet leülni. mert nem érezné magát biztonságban velem. akkor aláfekszem a kúrája alá. a lány alatt, szépen hangzik. ja hogy műtét? a szememen keresztül? de nem mondhat többet?

azt hiszem csak kissé szét vagyok esve..
már nem hinni a szerelemben és közben rátalálni

hazafelé a megint defektet kapott biciklin

vagy amikor ott szerelem a belsőt előttük
valami meghittséget kaptam csak ültem ott velük szemben beengedtek a szociopatát
párologtattam az esőt hazafelé
kanyarogtam a JanowitzJucus-brückén a kocsik között

vagy a lajhármozdulatú Laura Pausini lehet

vagy az orosz lány akit ott hagytam a partyban
elfutottam még mindig ott táncol lehet
a halálfejes öngyújtóval a zsebében 'Neked loptam!'

vagy ahogy a leletében áll.
(augusztus 12-ig)












No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.